IBM Support
Az előfizetési Időszak alatt az IBM a MaaS360 szoftverrel kapcsolatban 2. szintű műszaki támogatás biztosít az üzemeltetést végző adminisztrátorok számára. A technikai support angol nyelven elérhető, valamint végfelhasználók nem vehetik igénybe az IBM szolgáltatást.  Az gyártó által nyújtott (kizárólag) technikai support része a szoftver előfizetésnek, további költségekkel nem jár.

CNW Support szolgáltatás csomagok
Cégünk – a felhasználók igényei szerint testre szabottan – többféle támogatási lehetőséget kínál a MaaS360 csomagok mellé. A CNW által nyújtott szoftver támogatás minden esetben egyedi szolgáltatási szerződéssel, SLA alapon történik, és nem része a MaaS360 szoftver előfizetésnek. A technikai jellegű hibák alatt a szoftver esetleges működési problémáit értjük, míg alkalmazás incidens alatt a szoftver használat során a végfelhasználónál fellépő problémákat.

Az alábbiakban röviden bemutatjuk a  CNW által nyújtott support lehetőségeket:

CNW – Bronz szolgáltatás (Technikai támogatás Level 2)
A második szintű támogatásban az ügyfél saját ügyfélszolgálata által nem megoldható technikai incidenseket kezeljük munkaidőben, magyar nyelven. Végfelhasználók nem vehetik igénybe a szolgáltatást. Az ügyeket, amennyiben szükséges, a gyártó felé eszkaláljuk.

CNW – Ezüst szolgáltatás (Technikai támogatás Level 1)
A technikai hibák a CNW helpdeskbe kerülnek bejelentésre. Kollégáink munkaidőben, magyar nyelven fogadják a hívásokat mind a rendszergazdáktól, mind a végfelhasználóktól.

CNW – Arany szolgáltatás (Technikai és alkalmazás támogatás Level 2)

Level 2 szintű támogatásban az ügyfél saját ügyfélszolgálata által nem megoldható technikai és alkalmazás (pl. telepítési, frissítési problémák) incidenseket kezeljük munkaidőben, magyar nyelven. Végfelhasználók nem vehetik igénybe a CNW szolgáltatást.

CNW – Platinum szolgáltatás (Technikai és alkalmazás támogatás Level 1)
CNW teljes körű támogatást nyújt a MaaS360 végfelhasználók részére. A technikai illetve alkalmazás hibák, illetve egyéb kérések a CNW helpdeskben kerülnek bejelentése és onnan továbbításra a kérdésben illetékes személyhez.

A CNW Platinum szolgáltatás támogatás alapszolgálatai:

  • folyamatos, illetve igény szerinti rendelkezésre állás (akár 7×24)
  • technikai hibák bejelentése
  • alkalmazás támogatás (pl.: telepítési, frissítési probléma, telefon helymeghatározása)
  • telefonok letiltása, távoli adattörlés elvesztés esetén
  • elfelejtett jelszó visszaállítása